1. Świat Toyoty
  2. O Toyocie

Doradca Klienta ds. Serwisu

 

 


Toyota, zdobywanie miejsc w rankingu popularności zawdzięcza eleganckiemu i niezawodnemu produktowi oraz przestrzeganiu kilku zasad, z których najważniejszą jest budowanie zaufania, jakim firmę obdarzają klienci.

Właśnie ta zasada jest filarem misji Toyota Bońkowscy – NIEZAWODNE ZAUFANIE.
Jeśli niezawodność, zaufanie i pasja do motoryzacji są Ci bliskie, dołącz do Naszego zespołu jako: 

Doradca Klienta ds. Serwisu



Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa klienta w zakresie serwisu samochodowego,
  • Aktywna sprzedaż usług serwisowych a także sprzedaży części i akcesoriów,
  • Udzielanie informacji dotyczących napraw i konserwacji,
  • Terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów oraz śledzenie postępu prac serwisowych,
  • Doradztwo w zakresie niezbędnych napraw i konserwacji, przedstawianie klientom propozycji usprawnień,
  • Koordynacja działań pomiędzy klientem a działem serwisu w celu zapewnienia satysfakcji klienta

Nasze wymagania:

  • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej  w branży usług serwisowych lub podobnych,
  • Posiadasz łatwość nawiązywania kontaktu i i budowania długotrwałych relacji,
  • Potrafisz skutecznie realizować wyznaczone cele sprzedażowe,
  • Jesteś dokładna/y i zaangażowany – bo obsługujesz naszych klientów, którzy chcą niezawodnego serwisu,
  • Jesteś dokładnaJesteś samodzielna/y i wykazujesz się inicjatywą – bo nie mamy monopolu na wiedzę i chętnie czerpiemy od siebie nawzajem,
  • Potrafisz pracować pod presją czasu,
  • Rozumiesz, że w pracy liczy się dotrzymywanie słowa, aby nie zawieść zaufania,
  • Jesteś pasjonatem motoryzacji,
  • Mile widziana wiedza z zakresu mechaniki samochodowej/ budowy samochodów,
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do pracy w godzinach od 06:30-18:30  – system tygodniowych zmian, będziesz pracował/ała również w 1 bądź 2 soboty w miesiącu, za które otrzymasz dzień wolnego w tygodniu.

To oferujemy:

  • Przyjmiemy Cię do Naszego zespołu z ciekawością i otwartością na Twoje pomysły,
  • Pomożemy, kiedy będziesz tego potrzebował/ała,
  • zatrudnimy Cię na umowę o pracę (godziny pracy to: 06:30-14:30 lub 10:30-18:30  – system tygodniowych zmian, będziesz pracował/ała również w 1 bądź 2 soboty w miesiącu, za które otrzymasz dzień wolnego w tygodniu ).
  • Zapewnimy atrakcyjny system premiowania,
  • Zaprosimy Cię na certyfikowane, specjalistyczne szkolenia,
  • Zadbamy o Twoje zdrowie, dzięki opiece medycznej i karcie sportowej,
  • Udostępnimy platformę do nauki języków obcych,
  • Zaprosimy do programu dofinansowywania aut pracowniczych, a jeśli zechcesz z niego skorzystać będziesz jeździł/a nowym autem.

Nie zwlekaj!

WYŚLIJ CV