Specjalista ds. CX
Toyota, zdobywanie miejsc w rankingu popularności zawdzięcza eleganckiemu i niezawodnemu produktowi oraz przestrzeganiu kilku zasad, z których najważniejszą jest budowanie zaufania, jakim firmę obdarzają klienci.
Właśnie ta zasada jest filarem misji Toyota Bońkowscy – NIEZAWODNE ZAUFANIE.
Jeśli niezawodność, zaufanie i pasja do motoryzacji są Ci bliskie, dołącz do Naszego zespołu jako:
Specjalista ds. Customer Experience
Twój zakres obowiązków:
Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów w salonie poprzez:
- wdrażanie i realizacja projektów w obszaru obsługi klienta , których głównym celem jest doskonałość w relacjach z klientem,
- aktywne promowanie kultury zorientowanej na klienta poprzez realizację inicjatyw z tego zakresu,
- usprawnianie procesów w celu poprawy doświadczeń klienta uwzględniając perspektywę klientów oraz pracowników,
- rekomendowanie zmian oraz usprawnień w obszarze Customer Experience.
Nasze wymagania:
- posiadasz doświadczenie w pracy projektowej,
- masz wiedzę i doświadczenie w zakresie customer experience (preferujemy min 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze cx),
- potrafisz współpracować z wieloma działami firmy,
- możesz pochwalić się doświadczeniem zawodowym na stanowiskach specjalistycznych w obszarach: marketingu, obsługi klienta lub sprzedaży,
- masz wiedzę z zakresu NPS, CES, CSAT i TTR – chociażby teoretyczną,
- posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne i analityczne,
- masz umiejętności negocjacyjne.
To oferujemy
- przyjmiemy Cię do Naszego zespołu z ciekawością i otwartością na Twoje pomysły,
- pomożemy, kiedy będziesz tego potrzebował/ała,
- docenimy samodzielność i inicjatywę,
- zatrudnimy Cię na umowę o pracę,
- zadbamy o Twoje zdrowie, dzięki opiece medycznej i karcie sportowej./>